Subject: Laulu- ja tantsupeo erimärgistusega busside parkimise võimaldamisest Veneküla veoautode parklas.
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Andi Einaste" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 08:11:31 +0300

Tere

Saadame Teile Eesti Laulu- ja Tantsupeo SA dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokumendi Laulu- ja tantsupeo erimärgistusega busside parkimise 
võimaldamisest Veneküla veoautode parklas., mis on registreeritud 05.05.2025 
numbriga 1-6/2025/37.

Heade soovidega

Aive Aus-Hagag
sekretär

Eesti Laulu- ja Tantsupeo SA
Pärnu mnt. 10, 10148, Tallinn
Telefon: (+372) 627 3120
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.